elinoemma

Alla inlägg den 26 december 2011

Av elinoemma - 26 december 2011 19:39

Hejj idag så handlade jag och en kompis upp våra presentkort på kappahl .

Det tog 77 minuter och 32 sekunder att handla det som vi ville ha  

I bland så funkar inte mitt internet  så jag inte kan blogga ,då blir jag   (sur):) 

Men ni får nöja er med dom inläggen som kommer  

Kan inte lägga upp nån blid i dag (har pappas data ) men kanske i morron :)

BYEBYE //elin

Av elinoemma - 26 december 2011 13:17

 Hej, på julafton så var jag hos min mormor och morfar så jag har iinte hunnit att blogga..

Men jag kunde inte blogga igår heller för då vara jag hos mina kusiner.

Så nu kan ni läsa den igen men asså igentligen så kunde ni läsa den men jag menar att ni kan läsa dom nya inläggen  men här kommer en bild:  

Jag kunnde inte ladda upp en annan bild som jag ville för att jag är på min kusins data, asså jag är inte hemma.  


BYEBYE//emma 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards