elinoemma

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

Långt inlägg! :)

Av elinoemma - 14 februari 2012 22:37

Hejsan allihopa! Nu kommer ett jätte långt inlägg! :)

vi ska skriva och hoppkudde land, det kommer handla om vad vi gjorde där och vad som finns där.

Vi kan börja med att det ligger i borås, vid sport hallen. Och när man går in där får man betala

140:- och om har borås tidnings kord få man betsla 100 :- men vi hade en borås tidning så 

vi fick gå in med bara 100:- och det var ju bra.

När vi kom in dit så började vi med den största saken och det var att

man skulle springa upp för typ en 4 m hög hopp borg och när man kom 

upp så fick man åka ner, när man hade åkt ner så fick man hoppa igenom

en ett hål. Det var typ en hinderbana. Men när vi hade gjort det så tog vi på oss sumo

brottnings drägt och så sumo brottades vi det var skit kul.   

Men bara så ni vet så kommer jag ju inte skriva allt vi gjorde men vad som

fanns!


Det fanns en sak man skulle typ putta ner varandra. Och en sak man skulle typ komma

igenom men den var jätte liten..    

Man kunde också köra kudd krig! Och hoppa i en hopp borg! (:

Det fanns en hoppborg som såg ut som ett sjöröva skäpp som man kunde hoppa i. :)

Men vi hade det skoj!    men BYEBYE//elinoemma


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elinoemma - 1 november 2012 19:42

Hejsan! Förlåt att vi inte har bloggar på hur länge om helst! Vi har hur mycket som helst att göra! Vi går ju i 6:an och vi ska ju få betyg så att då måste vi plugga till prov och massa sånt! Men vilken tur att det är lov då! Men jag bara kä...

:)

Av elinoemma - 10 september 2012 15:16

Hejsan, i helgen så var jag klassresen och det var grymt kul, vi var på ästadgård! :D Nu är jag med elvira, vilket är också roligt!:) men nu så måste jag gå! BYEBYE//emma (ps. Bilden är från där vi sov på ästadgård!) ...

Av elinoemma - 26 augusti 2012 21:20

Hejsan!:) Idag har jag haft en jätte bra dag!:)

Av elinoemma - 21 augusti 2012 15:53

Hejsan, idag har det varit skola... Jätte kul........ Sen efter skolan så följde Ida, Wille och william med mig hem! ;) Balablabla, ja men nu ska vi gå till heden, jaaaow!;) ...

Av elinoemma - 20 augusti 2012 19:41

Tjo bro , idag hade vi träning ( fotboll ) och det var jätte bra ! Aa vi ska ha match på onsdag mot ngr kommer inte ihåg vilka men kalla falla så har jag varit med Stina idag :)...

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards