elinoemma

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av elinoemma - 19 februari 2012 18:56

Hejsan! Jag kom nästan precis hem från innebandyn.   Men jag är jätte trött   

Men jagska inte sova ännu!   Men jag tycker en sak är konstigt att jag och Elin

kallar   för ingenting.. Och det gör typ alla! ..

men här kommer lite bilder på svamp bob och patric! :):

           //emma

Av elinoemma - 19 februari 2012 12:38

hej ,, 


Jag längtar till sommaren så ! :) ! Fast , det är ju skönt med vinter också :) ! 

i morro när ju det måndag och skola  , men man måste ju gå .....

Men det är också Familjen annorlunda och mammor och mini modeller :) det blir i alla falla kul

//elin


??

Av elinoemma - 19 februari 2012 12:36

Hejsan pejsan alla som tittar på denna blogg! 

Idag så skajag vara med Elina, William och Jesper!   

Men jag tänkte göra ett inlägg bara innan jag ska åka/gå. (:

Jag kanske gör ett inlägg på mobilen när vi är med varanndra!  

Men forsätt att kolla på bloggen! Som Elin sa på det förra inlägget.. :)

Men hej då! :) //emma  

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards