elinoemma

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av elinoemma - 20 februari 2012 19:29

Hejsan! Nu sitter jag här vid pappas IPad :) jag hade tänkt att ställa frågor till er. :)Och alla frågor är om Justin Bieber.Så här kommer dom;Vad heter Justin Bieber i mellan namn?När är Justin Bieber född?Vad för färg har Justin Bieber som favvo?Och den sista..Vad gillar Justin Bieber för sport?Ja nu har ni något att fundera på... Bara så ni vet så kommer den som hade rätt på fredag. :D <33 //emma

Av elinoemma - 20 februari 2012 17:20

Det var en gång en   , helt plötsligt kom en man med en   .Då började     ..

Varför gråter du '? sa manen med   

för jag fick   i min mat i går.

Då ska jag hjälpa dig sa mannen med  

Dom    till   och fick hjälp .

Efter operationen  sa   : Tack så mycket ! 

Sen levde   inte länge till , på väg hem blev   överkörd ....

Men   fick ett härligt liv i  , då han träffade gud .. snipp snapp slut , så var sagan slut ! 


det var en liten historia som jag kom på :)  //elin     

Av elinoemma - 20 februari 2012 17:15

Hejj, jag vet inte om jag är sjuk ,, i morse kände jag mig inte så bra , och sen på dagen så kände jag mig bra men nu på eftermiddagen känner jag mig dååålig !   

Jag har ont i halsen , hosta , ont i nacken och ryggen , och lite ont i hårbotten !  

//elin   

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards