elinoemma

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av elinoemma - 29 februari 2012 16:22

Hejj,, jag har inte årkat gå in på datan för jag har varit sjuk hela dagen .. Emma är oxå sjuk :( 

jag har halsfluss , men jag har INTE så ont i halsen !!! 

Jag skulle åka till doktorn då för vi skulle se vad det var med mig ... och när en tjej skulle ta typ en tops i min munn så hosta jag hon rakt i ansiktet,, det var det PINSAMASTE jag gjort !!! Och mamma bara skratta för jag typ hulka oxå och tjejen skrattade oxå och jag ba ...... ? typ men jag hade halsfluss och jag måste svälja tabletter :((( Jag kan inte göra det !!!! jag får typ panik men mamma kom på att man kan ju krossa dem och äta dem med chockladsås!! det var jätte bra ! här kommer en bild på mig när jag var liten (för emma la ju in en på hon ) ! //elin

 

Av elinoemma - 29 februari 2012 08:58

Hejsan bloggen! Idag är jag sjuk igen!  

Jag haaar så tråkigt!! Jag vet inte riktigt vad jag  ska göra nu...

men här kommer några coola bilder:




Här kommer jag när jag var liten. ^^

 Men BYEBYE//emma     

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards