elinoemma

Alla inlägg under februari 2012

Av elinoemma - 27 februari 2012 17:07

Hejsan! Nu är jag med Ida (bajs med mjölk.. Ida ville att jag skulle skriiva det! :3)

Vi typ gör ingenting!   (:

 // emma och Ida    

Av elinoemma - 26 februari 2012 20:24

Ja, nu är jag äntligeeeeen frisk !! :)

Idag så var jag o emma inte med på innebandytränningen för jag fick inte träna ...... :( och emma hade ont i halsen och var snuvig tror jag :(( Men i morron ska jag gå till skolan !!! 

Idag var jag med Jennifer Emma och Elina :) det var jätte kul för vi byggde på våran kojja son vi har i skogen men den är hemlig vart den ligger ... men vissa har förstört den lite :((((( 

Nu ska jag nog kolla på  time out för kontoret är ju slut :) 


BYEBYE // elin 

haha , jag gjorde den en gång när jag hade tråkigt :)

Av elinoemma - 26 februari 2012 17:07

Hejsan nu är vi på heda hallen ! Och det är la kul! //elinoemma

Av elinoemma - 23 februari 2012 19:39

Asså herregud, jag har varit hemma sen i tisdags .

Som högst i dag hade jag 38,9 :( 

men jag tog febern för typ 1 timme sen och då hade jag 38,0 :) lite bättre i alla fall 

Jag hoppas att jag kon gå till skolan i morro n, typ alla vill ju inte vara sjuka , men när man missar så mkt så vill man det !! :( 

Jag kanske skriver en såndära "historia " sen :)

//elin

Jaag :)<3  

Av elinoemma - 22 februari 2012 11:39

Hej, jag fick stanna hemma idag igen ! :( för jag har feber och sånt :( Men nu spelar jag på min mobil och tittar på tven :)


Emma glömmde sitt läppsyl hos mig som hon MÅSTE typ ha för hon har nare ,Hon glömde den för typ en vecka sen sen glömde jag den på måndagen sen var jag sjuk i går och i morron kommer jag nog att vara frisk så då får hon den ! 

// elin

Av elinoemma - 21 februari 2012 19:04

Det var en gång en   som hette åsa och som hade en lille bror   , Han hette göran . en dag      och  

till   kompis och skulle   en   . Men   fick lite   så dom gick hem ! 

Snipp snapp slut så var sagan om    och      SLUUUUT !!


Det var en till liten saga ! BYEBYE //elin

  

Av elinoemma - 21 februari 2012 12:43

Japp , jag var sjuk  ...

Jag har feber och hosta :( Men jag känner mig ganska pigg ändå :))

Nu vet jag inte vad jag ska skriva om ,,, men här kommer en bild som jag hittade på google.

Bakrunden på bilden skulle vara vit , Vet inte vad som hände ! :)//elin

   

Av elinoemma - 20 februari 2012 19:29

Hejsan! Nu sitter jag här vid pappas IPad :) jag hade tänkt att ställa frågor till er. :)Och alla frågor är om Justin Bieber.Så här kommer dom;Vad heter Justin Bieber i mellan namn?När är Justin Bieber född?Vad för färg har Justin Bieber som favvo?Och den sista..Vad gillar Justin Bieber för sport?Ja nu har ni något att fundera på... Bara så ni vet så kommer den som hade rätt på fredag. :D <33 //emma

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards