elinoemma

Alla inlägg under mars 2012

Av elinoemma - 29 mars 2012 19:11

Hejj internet funkar inte och jag kan inte lägga upp bilder :( är inne å ipaden som har gratis intenet :) men direkt som det funkar igen så ska jag lägga upp bilder :) BYE BYE //elin

Av elinoemma - 28 mars 2012 21:05

Tja ' jag ska snart gå och lägga mig i går hade vi basket turnering som Emma sa , och min klass kom 2 ā , för er som inte vet så går jag och Emma i samma klass typ fast hon går i a och jag går i b . I morgon ska jag lägga upp bilder , BYE BYE //elin

Av elinoemma - 28 mars 2012 20:18

Hejsan! :)

Imorron åker jag till Stöten som ligger i Fjällen! :)

Jag ska åka med mina systrar och farfar, farmor, Tilda (kusin 4 år) , Ellie (kusin inte ett år en)

och deras föräldrar! :D <3

Men här kommer Justin Biebers nya låt!! <3 :D


Men BYEBYE! <3 //emma


Av elinoemma - 27 mars 2012 14:50

Hejsan! Jag  vet intte riktigt vad ska skulle skriva i rubriken så jag skrev så.

Idag så har vi haft basket tunering, asså alla 5:or i hela fristad kommer någon stans

och gör någon tunering. Nästa år har den skolan jag och Elin går på fotboll! :)

Men snart ska jag åka för att hämta pappas bil. <3

Här kommmer en bild;

 



                         Men BYEBYE! <3//emma


Av elinoemma - 26 mars 2012 07:40

Hej , nu ska jag snart till skolan :) vi ska ta spruta i skolan idag .Hihi detta blev ett kort inlägg men jag måste fortsätta nu så BYE BYE //elin

Av elinoemma - 24 mars 2012 10:15

Hejsan! Jag ska spara till lååångt hååår! :D jag är så peppad hur jag kommer

se ut men det kommer ta lång tid.. men jag får väl tåla det! <3 :D

Idag ska vi ha fotboll kl.12;45 på konst gräs, vi hade forboll i går också, vi ska

ha det i morron också men då kan jag inte, för att jag ska på kalas! :) Min gammel farmor fyller år i morron, 95 ....

men det kommer bli kul!! <3 :D

men här kommer lite bilder;

           




Men BYEBYE! <3//emma

Av elinoemma - 24 mars 2012 10:11

Hej !  förra inlägget så blev det lite fel , för när man skriver på ipaden så kommer det upp typ alltenativ och jag brukar inte bry mig så mkt så det blev lite fel ! men ni kan särket lista ut vad det ska stå endå ! // elin

 

Av elinoemma - 23 mars 2012 19:09

Hej! Idag så kunde inte jag vara med på träningen , företag vurpa i onsdags med cykeln :( men jag tittade en liten stund i alla fall ! Emma var med . I morgon ska vi tränna någonstans i stan tror jag ! Åh vad jag änglar tills matcherna ska börja ! .Vi fick 5 frågor på 1 fråga som kom från våran söta underbara vän , IDA vi fattade att det var du !<3 men vi har inte bloggar så mkt , pgr för jag är inte inne på datan så mkt längre , är mest inne på mobilen elr iPad , så jag glömmer typ av lite att blogga .... Sry ! Vi säger alltidi skolan att vi ska blogga mera , men sen när vi kommer hem så typ har vi glömt .. Det kanske är ngn som läser detta inlägg men jag skrive ändå för nån läser det kanske ... Elr i alla fall du , för du läser ju detta nu !<3 :D haha , nu sitter jag och skrattar åt mina egna skämt som jag kommer på. ,,, fråga Emma så gör jag det nästan hela tiden ! Men nu tycker väl jag att jag har skrivit mkt ! Så BYE BYE !//elin

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards