elinoemma

Alla inlägg under mars 2012

Av elinoemma - 7 mars 2012 15:27

Hejj , jag kom hem för typ en timma sen :) idag i skolan så trillade typ jag elr ja blev typ feld fast inte med mening så började jag blöda på benet :( det gjorde as ont först men sen när jag kom in så gjorde det inte så ont . men typ om 45 minuter så kommer elvira och hämtar mig och så åker vi till tränningen ! :) 

BYEBYE // elin 

Av elinoemma - 6 mars 2012 18:11

Tjenare Penare , nu är jag med elina ! :) Hons lille bror sander var galen förut !!! han slickade på elina ! det var as kul :) ! han ska fylla 4 tror ja ! :) men jag ska väl gå hem snart :( och öva på provet tills på fredag .... ( jag visste inte vilken smajl jag skulle ta :) ;) :D ) Men det funkade inte att ladda upp en bild :(((( men BYEBYE ! //elin


Av elinoemma - 6 mars 2012 07:50

Hejj , jag har typ inte hunnit och glömt att blogga :( men emma har ju gjort det ! jag ska blogg mera , jag looooooooovar !!! snart ska jag i alla fall gå till skolan men jag var tvungen att blogga ,, jag kan tyvärr inte visa vad jag har på mig nu så det får bli en gammal bild som vi redan har haft på bloggen .. men men

BYEBYE //elin

 

Av elinoemma - 5 mars 2012 16:48

Hejsan! <3 Idag Så har jag på mig detta! 

Hood: Ginatricot

Byxor: H&M

 Hår: Utsläppt

Men BYEBYE//emma

Av elinoemma - 4 mars 2012 17:01

Hejsan! Nu spelar jag Transformice! <3 och lyssnar på musik! :D

Jag älskar typ TransFormice! <3 :D 

men här kommer en bild på TransFormice:

 

AAAh typ så! :D Men  BYEBYE//emma

Av elinoemma - 3 mars 2012 20:48

Hejsan! :)

Jag har inte kunnat bloggat idag för jag har varit med Matilda en i min klass asså! :)

Vi har gjort ett JÄTTE stort callage! :D

Det kanske kommer bilder! :)

Men BYEBYE//emma

Av elinoemma - 3 mars 2012 19:39

Hej du som läser !!:D Jag har inte "orkat " blogga idag ........ Men alla fall så har vi match i morgon men jag kan inte vara med för jag tar fortfarande Medicinen :( och jag har varit så himla dålig i två veckor ....;( men Emma ska kanske vara med :) kan man lägga in bilder på bloggen från en iPad ?? Men Aja nu ska jag nog gå in lite på Facebook elr ngt ! BYE BYE // elin

Av elinoemma - 2 mars 2012 21:40

Hejsan! :) <3 Här kommer en skit bra video med Maddi Jane - If this was a movie! :) <3


Aaaah Bara så ni vet det är värt att se den!!!! <3 :D Men BYEBYE//emma

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards