elinoemma

Alla inlägg under mars 2012

Av elinoemma - 2 mars 2012 18:51

Hej nu har jag  på mig!:

   

Linne; Ullared :)

Kofta: H&M :)

Shal: Vet inte? det står inte ...

Byxor: Zoul :)

BYEBYE//emma

Av elinoemma - 2 mars 2012 13:00

Hej , här kommer mina kläder som jag har på mig idag ! :)


 


 


Linne : Kappahl 

Byxor: Gina tricot

Kofta: jag vet inte har fått den av några :P 

Hår : hängande och två hårspännen för håret längst fram ;)elr vad man ska säga :P

BYEBYE

//elin

Av elinoemma - 2 mars 2012 10:31

Hej!!

Jag tror att jag ska sova nu... ZzZzZzZ! 8)

en dålig uppdatering! :( menska ju sova nu så BYEBYE//emma

jag bjuder på ett video klipp:)

Jag vet inte farför det blev youtube men skit it! :)




Av elinoemma - 2 mars 2012 09:45

Hejj! jag är jätte glad nu !!! för jag har jätte svårt med att svälja tabletter. så mamma åckte och köpte ¨flytande mediecin ....... och JAG kan svälja det !!!!! :) ! jag är sååååååååå glad !!!! så nu kommer jag att bli frisk snart !!!!! 

Men här får ni en bild oxå :) ! 

//elin

 

Av elinoemma - 1 mars 2012 11:49

Hejsan jag tycker denna låten ÄGER! men video klippet är lite äklig..

så bara så ni vet! :)

Jaja BYEBYE//emma

Av elinoemma - 1 mars 2012 11:29

Hejsan!   Jagska bara berätta en sak! 

Om jag är sjuk är jag det typ i en vecka eller mer!  

Och det är tråkigt!

Jag är rädd at jag är sjuk på söndag.. jag vill inte det för  vi har innebandy match!  

Men just nu så tittar jag på MTV för det är Justin bieber på MTV. Asså han säger hans bästa

låtar han vet! Och visar klipp på det!   

aa här är ett youtube klipp.. :) men BYEBYE//emma

  

Av elinoemma - 1 mars 2012 10:53

           

//elinoemma

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards