elinoemma

Alla inlägg under april 2012

Av elinoemma - 28 april 2012 20:25

Hejjsan, vår nya design på bloggen blir man mycket gladare av typ.. :D <3

Eftersom den är guuuul!!:D <3 Aaah men just nu dricker jag cola!:) men

här kommer en bild på mig på skolavslutningn..:

  Aaaah.... Men BYEBYE!:)<3//emma

Av elinoemma - 28 april 2012 18:55

Hej! som ni säkert ser så har vi bytt header ! emma gjorde den idag !<3

är det ngn som har ngt förslag som vi kan blogga om så skriv i kommentarerna på detta inägget då !   


tipsa era vänner , vännersvänner, kusiner ,, ja tipsa ALLA om våran lilla bloggiiiv  

vi vill ha mycket statistik ! :)<3 så tipsa på nu ! BYEBYE //elin

 

haha ! var typ 6 år <33 


Av elinoemma - 27 april 2012 19:21

Hejjsan!<3(: Här kommer bilder på Justin bieber ;;; (:

AAAAH här kommer dom dom är i oårdning!:)



                 

     

   

      BYEBYE//emma

Av elinoemma - 27 april 2012 19:20

heej :)<3 vi har typ inte bloggat på så länge ..... pinsamt ... men aja jag hade tänkt att lägga upp lite bilder från typ förra året elr ngt ! :) <3 

 

Grymt gammal .. det är jag o min vandrande pinne puff tror jag :) fast dom är döda nu :(<3

 

haha oxå en gamal bild ;)

Gammal bild ! det var typ den första bilden jag tog med mig lilla laptop ! :)<3


BYEBYE//elin  

Av elinoemma - 19 april 2012 19:11

Hejsan! Idag har jag bakat det blev ganska lyckat faktiskt! :D

Jag tänkte säga receptet! :)

150 g smör

3 dl socker  

1 ½ dl sirap

1 ½ kakao

Aaaah det ska ju bli Daim kolor! :) Idet behövs det inte mer än det! :)

Gör så här: Blanda i smöret, kakaoet, sockret och sirapen och låt det koka, sen 

lägger du ut smeten på ett smörpapper lägg det på något sen ståll in det i kylskåpet! :D

Sen kan du skära eller knäcka av bitar! :D BYEBYE(:<3//emma

Av elinoemma - 19 april 2012 18:47

Hej här kommer vad jag har på mig idag ! :) <3





 

 

Tröjan är från Fuerteventura ( spaninen ) 

Byxorna är från ullared :) 


// elin 

Av elinoemma - 18 april 2012 08:10

Hejsan, nu går jag till skolan.... Blir ett dåligt inlägg:)//emma

vne

Av elinoemma - 17 april 2012 14:36

hej ! nu ska jag lägga upp lite bilder på mig , emma elr aa typ lite bilder som jag har på min data ( ganska många bilder har jag ! ) här kommer ngr ! :)'



  

jag har gjort den i slöjden ! på bilden var när jag åckte bil ! 

   

här är vårat underbara fotbollslag !! <333

 

gammal bild menmen !





nu ska jag åka till emma och sen så ska vi jogga med jennifer !! :) //elin

Presentation


Hejsan, vi heter Elin och Emma! vi föddes 2000. Vi spelar fotboll och innebandy!:)

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni att vi ska skriva i bloggen?
 Vad vi har på oss, smink,hår.
 Gulliga djur.
 Vänner.
 Sport.
 Andra bloggar.
 Kommentarerna.
 Artister.
 Historier.
 Sånt som ni redan skriver om .

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards